Klachten - GoedVerzorgdOnline

Klachten

Klachtenprocedure

Wij streven naar een top-service voor onze klachten. Toch kan het voorkomen dat onze dienstverlening niet helemaal naar wens verloopt. Dat is vervelend, maar we gaan kijken hoe we dit voor je op kunnen lossen. We nemen je klacht serieus! Je ontvangt binnen 24 uur sowieso een antwoord van ons en uiteraard streven we naar een tevreden afwikkeling.

Daarnaast is je klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

 

Hoe kan je een klacht melden?

Je kan ons op verschillende manieren bereiken om je klacht te delen:

  • Contact opnemen telefonisch, email, via de chat of per brief.
  • Per telefoon: 085 0608023
  • Email: info@goedverzorgdonline.nl
  • Via de chat. Rechts onder in het scherm kan je een chat venster openen. De chat is geopend van 09:00 – 17:00 op werkdagen.
  • Via een brief:
    GoedverzorgdOnline
    Bergstraat 23
    5581 BL Waalre

Je website laten maken door GoedVerzorgdOnline

Wanneer je kiest voor een WordPress website van GoedVerzorgdOnline, dan kies je voor kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Wij zijn hét startpunt om jouw bedrijf online succesvoller te maken. Wij verzorgen alles tot in de puntjes…… Afgesproken!

Heb je vragen?
Stel ze gerust. Dit kan je doen via onderstaand formulier, telefonisch of via de chat. Je altijd krijgt binnen 1 werkdag een reactie.

Bestel je WordPress website nog VANDAAG en PROFITEER van vele extra’s

Jouw website goed verzorgd online! Inclusief :

  • Supersnelle hosting
  • Eigen domeinnaam
  • SSL certificaat
  • Backups
  • Beveiligingsupdates

Wil je liever even bellen?

Wij staan voor je klaar!

  085 0608 023